sihat bersama shaklee

sihat bersama shaklee

Jumaat, 11 Oktober 2013

OMEGAGUARD SHAKLEE..JATUH HATI PANDANG PERTAMA..

Salam,
lama x menulis..dalam pada itu ramai kawan-kawan saya sudah mencuba omegaguard shaklee..
Mulanya dengan trial pack..bila dah rasa kesannya yang positif,(Alhamdullilah)...mereka beli yang full pack..

Sebagai kawan saya seronok dapat membantu...dan bersyukur kerana dapat membantu sedikit sebanyak dengan masalah kesihatan mereka..

Biasanya mereka kerap lenguh-lenguh badan.letih ....tapi bila bangun pagi rasa segar sudah pasti pengalaman itu yang nak dialami setiap pagi..

Terbaru, akak kantin tempat saya bekerja beritahu masalah ke tandasnya makin berkurang..kalau dulu 2 3 hari sekali..sekarang tiap hari tiada masalah...Alhamdullillah..

Tertera di atas order dari kawan2 saya..jika anda ingin mencuba

Boleh hubungi saya 
ummiiman11@gmail.com
untuk matlumat lanjut dan harga istimewa sms 0139287199
 
setiap pembelian akan disertakan cenderahati ikhlas dari saya...
 
salam,
kak azlin
 

Tiada ulasan: