sihat bersama shaklee

sihat bersama shaklee

Ahad, 20 Oktober 2013

Khasiat ESP membantu Penyusuan

Salam,

Hari ni saya nak share pengalaman saya sendiri mengambil ESP dalam perjalanan penyusuan anak saya. Alhamdullilah,saya masih lagi menyusu anak saya yang sekarang hampir 2 tahun setengah...

hajat dihati ingin menyusui anak saya sehingga berumur 3 tahun...

Alhamdullillah...saya menyusu anak saya sepenuhnya..bila di tempat kerja saya pam sehingga umur anak saya 2 tahun..dan sekali lagi alhamdullilah sekarang saya masih lagi teruskan penyusuan walaupun susu x semeriah mana memandangkan anak saya 2 tahun setengah,dia makan nasi bubur/ roti  tapi cukup untuk anak saya..

dari pengalaman saya..untuk penyusuan yang berjaya kita kena kuatkan semangat..yelah kadang-kadang angin malas sampai mula la skip nak mengepam...bila mesyuarat itu ini..malas nak bawa bag menysu tu masuk bilik mesyuarat...malas pula nak keluar mengepam di tengah-tengah seminar/bengkel sedang rancak berjalan..malas nak jawab bila rakan sekursus tanya 'bawa beg apa tu..?..malas nak bawa cooler pack..segala satu macam perasaan malas tu datang... KUATKAN SEMANGAT...yakin diri kita boleh lakukan..jangan mengalah...adakalanya emosi malas dan x yakin kita menyebabkan susu merudum..

Alhamdullilah..saya bertemu dengan ESP teman setia saya sepanjang penyusuan saya..ia membantu saya kekal bertenaga,memeriahkan dan memekatkan susu..Alhamdullillah...saya tidak berpaling lagi dan cekal teruskan penyusuan sebaik anak saya lahir tahun 2011...Syukur..dengan usia 40an mulanya saya rendah keyakinan..tapi dengan usaha dan doa alhamdullillah..


Jika anda ada perasaan x yakin dengan keupayaan anda menyusui anak anda anda fikirkan kembali...kuatkan semangat..yakin boleh.. Insyaallah berjaya...



Jika anda ingin mencuba saya tawarkan esp dengan harga istimewa disertakan sekali dengan tumbler untuk shake esp anda..entry seterusnya akan saya share kebaikan esp..

wassalam

kak azlin


ummiiman11@gmail.com
  0139287199

Tiada ulasan: