sihat bersama shaklee

sihat bersama shaklee

Isnin, 18 Mac 2013

Saya Cadangkan Omegaguard..PART 2..

Assalamualaikum,

Terima kasih kerana sudi membaca cerita saya...macam novel bersiri pulak...

ok berbalik pada cerita kawan saya tu...

'nak kataloq Shaklee..? katanya...saya heran..atas kepala saya terapung-apung tanda soalan...
KnA kawan saya ni pun cerita 'Alhamdullilah....masuk hari ke tiga amik omega tetiba bila batuk tak macam biasa...kalau selalu nya sakit tapi sekarang batuk rasa ringan sikit..dan sekarang makin kurang...Alhamdullillah...you ada katalog shaklee ke..kalau boleh nak order dan dapat sbelum cuti sekolah...'

Saya terkedu beberapa saat..Syukur sangat ya Allah...dengan izinNYA kna jumpa juga penawar yang sesuai dengan batuknya yg berlarutan sejak tahun lepas....

Saya rasa gembira sangat dapat bantu kna...Sepanjang hari saya tersenyum dalam hati...kepuasan yang tak ternilai dengan wang ringgit...
 




Jika anda ingin mencuba boleh sms saya;

kak azlin-0139174670

atau guna saja ID saya:924901

saya sudi berkongsi pengalaman saya dengan shaklee..

** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 




Tiada ulasan: