sihat bersama shaklee

sihat bersama shaklee

Ahad, 17 Mac 2013

Saya cadangkan OmegaGuard....

Assalamualaikum,

 Sebenarnya saya sangat suka berniaga...walaupun untungnya sedikit tapi saya rasa seronok jika yang membeli puas hati dan gembira dengan harga yang ditawarkan..
Bukannya untung yang berlipat ganda yang menjadi target saya...apa yang penting saya puas hati jika rakan yang membeli puas hati...
kadang-kadang saya cuma tolong beli sahaja tanpa ambil sebarang keuntungan ..ini selalu berlaku jika kawan saya ingin membeli secara online tetapi tak tahu caranya.Maka saya akan uruskan dari A-Z..adakalanya timbul jugak masalah...Seperti yang berlaku satu ketika barang yang diterima ada skit kerosakan ...maka saya juga lah yang menguruskan urusan penukarannya...walaupun hakikatnya saya hanya tolong menguruskan pembelian tersebut sahaja...


jadi apa kaitannya cerita saya ni dengan omegaguard?

Saya sebenarnya agak takut jika saya mencadangkan any supplemen shaklee kepada rakan-rakan saya dan mereka beranggapan saya cuma ingin berniaga dan mendapat keuntungan...Sedangkan hakikatnya.. saya cuma ingin berkongsi pengalaman..Keuntungan bukanlah target utama saya..cuma jika saya dapat  membantu saya rasa sangat gembira..

Nak dijadikan cerita kawan saya selalu merungut batuknya dah lama...banyak ubat dicuba...gatalnya ditekak macam nak digaru-kalau boleh...

Saya cadangkan omegaguard..saya tak nak dikatakan nak berniaga atas kesakitan atau kesusahan orang lain...saya nak berkongsi kebaikan..InsyaAllah jika sesuai dan diizinkanNya...maka ia berkesan..begitulah prinsip saya..
Maka saya pun packkan 10biji omegaguard untuknya..."cubalah omegaguard ni 10 hari..kalau sesuai Alhamdullillah.."

Mulanya dia segan jugak nak terima FOC ..tapi akhirnya dia terima jugak.

Masuk hari ke 5,dia datang...' ada kataloq shaklee tak'..katanya...saya heran jugak.


.tetiba minta katalog shaklee..



**********bersambung*************


selamat bersolat...

1 ulasan:

ibuhebat berkata...

suka..suka! Tak sabar nak tunggu sambungannya ;)