sihat bersama shaklee

sihat bersama shaklee

Rabu, 20 Februari 2013

Pengedar Sah Shaklee Jerteh

Assalamualaikum,

Alhamdullilah,akhirnya terbitnya blog ini khas untuk berkongsi pengalaman saya dalam penyusuan anak bongsu saya juga berkongsi kebaikan shaklee yang telah saya cuba (walaupun bertemu Shaklee masa anak ke 5)
Alhamdullilah kata orang tak kenal maka tak cinta...semakin hari saya semakin jatuh hati dengan kebaikan Shaklee...
Jika anda pernah mencuba supplemen shaklee atau baru nak mencari-cari supplemen yang sesuai cubalah shaklee..banyak feedback yang baik saya terima dari kawan-kawan yang pernah mencuba...

Insya Allah akan kongsikan info tentang kebaikan shaklee dari masa ke semasa.

Rakan-rakan sekitar jerteh boleh hubungi saya untuk dapatkan terus saya.

ummiiman11@gmail.com.


Tiada ulasan: